loading...
روی مهتابی
معین بازدید : 6 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دستبند مغناطیسی پاور بالانس

 

 

دستبند مغناطیسی پاور بالانس - در قرن 21 و با پیشرفت تکنولوژی بشر موفق به ساخت  محصولی به نام دستبند پاور بالانس شده اند که بر اساس تولید فرکانس های خاص باعث تاثیر گذاری بروی هاله انرژی هر فرد شده و می تواند عواملی همچون استرش و مسائل مرتبط به انرا در عرض چند دقیقه تحت تاثیر قرار داده و موجب بر طرف شدن انها شود.

پاور بالانس یکی از بهترین راه ا برای جلوگیری از تشدید استرس بوده و در واقع از ان به عنوان راهی برای رسیدن به آرامش یاد کرده اند.در این وسیله دو هولوگرام وجود دارد که در واقع تولید انرژی و فرکانس توسط این دو بر چسب خاص انجام می شود.

همانطور که می دانید هاله هر فرد در طی روز  بر اساس عوامل بیرونی و درونی دچار تغییرات زیادی ی شود.حال هدف از استفاده از این وسیله ایجاد تغییرات مثبت بوده تا بتوان با  قدرت پاور بالانس به آرامش و حالت ریلکس در طی روز رسید.

 

 چگونه خود را از امواج مضر محافظت کنیم؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می شوددر طی روز خود را از مضرات امواج و اشعه های بیرون محاضت کرد و چگونه می شود تحت تاثیر انها قرار نگرفت-آیا می شود به خاطر اینکه از این مضرات در  امان باشیم همیشه خود را در خانه حبس کرده و دست از فعالیت های خود برداریم؟

پاور بالانس برای این مشکلات ما  طراحی و ساخته شده است.با وجود این محوص بی نظیر به سلامت روح و روان خود کمک خواهید کرد.

دلیل قیمت گذاری های متفاوت این دستبند در چیست؟

 

شاید تا به حال از خود پرشیده باشید که چرا در میان فروشگاه های اینترنتی برای فروش این کالا اینقدر اختلاف قیمت وجود دارد.

جدا از عواملی چون گران فروشی و یا حراجی کالا یکی از عواملی که باعث قیمت گذاری آن می شود کیفیت  آن می باشد.

جالب است بدنید که این محصول بر اساس تعداد یون های منفی موجود در خود دسته بندی شده است.چرا که در مرحله تولید این کالا انرابا تعداد یون های منفی مختلفی روانه بازار کرده اند و از این رو دارای کیفیت های متفاوتی نیز هستند.

همانطور که می دانید هر چقدر تعداد یون های منفی موجود در بدن انسان نسبت به تعداد یون ای مثبت بیشتر باشد در نتیجه رسیدن به حالات ارامش و بدون استرس نیز راحت تر و سریع تر انجام می شود.حال اگر از یک وسیله خارجی برای رسیدن به تعداد یون های منفی بیشتر استفاده کنیم خوی می توان نتیجه گرفت که سریع تر و راحت تر این امر ممکن خواهد شد.

 برای خرید دستبند پاور بالانس البرز خرید نیز تنوع مختلفی از آنرا در فروشگاه خود قرار داده است و شما بر اساس سلیقه و میزان بودجه و نیاز  خود می توانید هر کدام را که می خواهید به صورت خرید اینترنتی سفارش داده و پس از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 کلمات کلیدی:

خرید دستبند, دستبند پاور بالانس,خرید دستبند پاور بالانس,دستبند مغناطیسی,پاور بالانس,دستبند پاور بالانس اصل,خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس,خرید دستبند مغناطیسی پاور بالانس

======================================================

 

 گردنبند مغناطیسی پاور بالانس 

 

  گردنبند مغناطیسی پاور بالانس - در طی فعالیت های روزانه همه مابا امواج مضر بسیاری  روبرو می شویم که هر کدام تاثیرات منفی و بدی بروی  جسم  روان ما می گذارند.وجود این امواج تقریبا در همه جا می باشدو  از جمله تاثیرات منفی انها  به هم ریختگی عصبی و ایجاد استرس می باشد.اما خوشبختانه با وجود پیشرفت های زیاد در تکنولوژی امروزه محصولاتی با نام پاور بالانس روانه بازار شده اند که می توانند در مقابل این امواج مضر مقاومت کرده واثرات منفی انها را خنثی نمایند.

نحوه عملکرد محصولات پاور بالانس که در دو مدل دستبندو گردنبند می باشد کاملا علمی و قابل دفاع می باشد.

 

 عملکرد گردنبند پاور بالانس چگونه است

این محصول دارای دو هولوگرام بوده که بوسیله آنها تولید یک فرکانس خاصی کرده و همین  امر باعث ایجاد یون های منفی در بدن ما شده و کمک بسیاری به ما می کند تا به حالت آرامش و ریلکسیشن برسیم.حال وجود این یون های منفی برای چه است؟

جالب است بدانید که امواج مضری که راجعه به ان حرف زدیم در و.اقع باعث می شوند که یون های مثبت در بدن ما نسبت به یون های منفی بیشتر شود و همین امر طبق بررسی های دقیق پزشکی باعث ایجاد عدم تعاد روحی و ایجاد استرش خواهد شد.

بهترین روش این است که راهی پیدا کنیم و تعداد یون های منفی را افزایش دهیم تا بدین وسیله بتوان به یک حالت تعادل در میان یون ها رسید.محصولات پاور بالانس دقیقا همین کار را انجام می دهند.

در البرز خرید می توانید برای خرید گردنبند پاور بالانس اقدام کرده و سفارش خود را به صورت خرید اینترنتی به ثبت برسانید و بعد از دریفات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید

دلیل قیمت گذاری های متفاوت در این محصولات چیست؟

محصولات پاور بالانس بر اساس تعداد یون های موجود در خود قیمت گذاری شده اند.خوب مسلما هر چقدر تعداد یون های این محصولات بیشتر باشد کیفیت بالاتری داشته و به طبع از قیمت بیشتری هم برخوردار هستند

پس دلیل مهم قیمت گذاری می تواند این مورد باشد البته بعضی از فروشگاههای اینترنتی نیز قیمت های واقعا غیر منصفانه و گرانی را برای کالا های خود گذاشته اند که آن یک بحث دیگری می باشد و اصلا ربطی به کیفیت کالا ندارد.

 

کلمات کلیدی:

 

خرید گردنبند,گردنبند مغناطیسی,گردنبند پاور بالانس,خرید گردنبند پاور بالانس,خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس

==================================================

 

عینک سه بعدی کره ای

 

 

 

 

 

عینک سه بعدی کره ای - یکی از بهترین مارک های عینک سه بعدی موجود در بازار را امروز برای شما عزیزان در فروشگاه البرز خرید قرار داده ایم.این عینک مخصوص ساخت کره بوده و دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از سایر محصولات مشابه  می باشد.در شیشه های این عینک از فیلتر مخصوصی استفاده شده که در هنگام استفاده ار آن باعث می شود شما احساس خستگی در چشم نداشته باشید و همچنین  دچار سر درد نشوید.

 

  عینک سه بعدی کره ای

 

 

 

 برای خرید اینترنتی این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.این عینک 3 بعدی دارای گارانتی بوده و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید آن نمایید.همراه با این محصول برای هدیه 3 عدد فیلم سه بعدی با کیفیت بالا نیز تقدیم شما عزیزان خواهد شد.در صورت نیاز به فیلم های بیشتر می توانید از گزینه های زیر برای خرید خود استفاده نمایید:این محصول به صورت شیشه های فیلتر مخصوص بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه خود از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه موجود در بازار یکی از بهترین های انها را برای شما انتخاب و در فروشگاه قرار دهیم.

 

همین الان براحتی و تنها در رعض چند ثانیه می توانید سفارش خرید این کالا را ثبت کرده و بعد از دریافت ان وجه عینک را به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

عینک سه بعدی ,خرید عینک سه بعدی , عینک 3 بعدی ,خرید پستی عینک سه بعدی , خرید اینترنتی عینک سه بعدی , فروش عینک سه بعدی

=======================================================

 

ماسک کوچک کننده بینی

 

ماسک کوچک کننده بینی -   ماسك فوق العاده كوچك كننده بینی محصول نوینی است که می توان به اصلاح بد فرمی  های ببینی و بزرگی آ ن پرداخت.با استفاده از این محصول بدون نیاز به عمل جراحی و بیهوشی بینی خود را فرم دادهو کوچک نمایید.این محصول به عنوان پرفروش ترین محصول آرایشی در کشور کره جنوبی شناخته شده است و در اروپا نیز به عنوان پدیده سال 2011 شناخته گردید.

همین طور با این ماسک می توانید جوش ها و آکنه های سر سیاه روی پوست خود را مرتفع نمایید.با استفاده از این ماسک کوچک کننده بینی در 4 مرحله و در مدت بسیار کوتاه تاثیر باور نکردنی آن را مشاهده کنید.ماسک مزبور هم به عنوان فرم دهنده و کوچک کننده برای انواع بینی های غضروفی-گوشتی و پف کرده به کار می رود.

 
این محصول شامل 10 عدد ماسک در هر پک می باشد .کافی است ماسک را روی تمام سطح پوست بینی خود البته  نه در اطراف چشم ها بکشید وبه مدت 10 تا 15 دقیقه صبر کرده و سپس با یک پارچه نرم ماسک را از روی پوست خود بردارید.توجه نمایید که هیچ گاه برای برداشتن ماسک از روی پوست از آب استفاده نکنید

!
این محصول روی چربیهای زاید در زیر پوست تمرکز می کند و با رفع کردن آنها و جذبشان بینی شما را به فرم مطلوب وزیبایی در میآورد.
البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برایتان فراهم کرده است.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود دربازار یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین انها را انتخاب کرده و برای شما عزیزان ارسال نماییم.

 

 کلمات کلیدی:

کوچک کننده بینی,ماسک کچک کننده بینی,خرید ماسک کوچک کننده بینی,فرم دهنده بینی,ماسک فرم دهنده بینی,کوچک کردن بینی

========================================================

 

خرید کوچک کننده و فرم دهنده بینی آیدان

 

 

 

 خرید کوچک کننده و فرم دهنده بینی آیدان پدیده زیبایی سال 2011 اروپا که تاثیری شگرف در کوتاه ترین زمان را به همراه دارد.با این دستگاه ظرف حدود 20 دقیقه و  بدون کوچکترین عوارض ممکن بزرگی و بد فرمی بینی تان را را اصلاح کرده و زیبایی و جذابیت را به شما بر میگرداند.

 

این محصول دارای پد های ضدباکتری و دئودورانت بوده که کاملا سازگار با پوست شما هستند و حساسیت وآسیبی را متوجه پوستتان نخواهد کرد.با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به عمل جراحی زیبایی بینی خود را زیبا و خوش فرم کنید.این دستگاه برای بینی های گوشتی-متورم و غضروفی بسیار مناسب بوده و اقدام به کوچک کردن، فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی می نماید. و همین طور باعث جلوگیری از جمع شدن چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما را کوچکتر و خوش فرم تر خواهد کرد.دستگاه آیدان دارای یک قسمت سیلیکونی است تا بتوان فشاری کمتر را بر روی نواحی بالایی بینی تغییر و کنترل کرد. آیدان به هیچ وجه مانع اختلال در تنفس شما نمی گردد.

 

 

 


مشخصه های فرم دهنده و کوچک کننده بینی آیدن :
کوچک کننده و فرم دهنده بینی
عدم اختلال در راه تنفس
کیفیت عالی به همراه 2 پد سلیکونی
 امکان تنظیم و تغییر پد ها در 3 حالت مختلف برای ایجاد فشار  زیاد و کم
 جلوگیری از جمع شدن چربی در قسمت های مختلف بینی
 امکان استفاده روی انواع بینی های گوشتی-غضروفیو متورم
 قیمتی مناسب وکارآیی بالا
 امکان استفاده آسان
 قابل شستشو
دارای پدهای ضد باکتری و دئودورانت
 
برای خرید این محصول از طریق فروشگاه البرز خرید و با خرید اینترنتی یک خرید آسان و مطمئن را انجام دهید. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما
   کلمات کلیدی:

 

کوچک کننده بینی , خرید کوچک کننده بینی , کوچک کننده بینی آیدان , فرم دادن بینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 203