loading...
روی مهتابی
معین بازدید : 5 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعت زنانه شانل

 

 ساعت زنانه شانل - ساعت بسیار زیبای شانل یکی از محصولات کار بر پسند و پر طرفدار ما محسوب می شود-این ساعت زنانه زیبا در طراحی شیک و فوق العاده زیبایی عرضه شده است ومی توانید از آن به عنوان یک مدل کاملا اسپرت استفاده نمایید.شما آقایان اگر به دنبال یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی هستید و دوست دارید تا همسر و یا دوستتان را خوشحال کنید ما به شما این ساعت زیبا را پیشنهاد می دهید.برای سفارش این ساعت به صورت خرید اینترنتی می توانید همین الان اقدام نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 همیشه انتخاب یک ساعت شیک از میان انبوه ساعت های زنانه بسیار کار زمان بر و دشواری بوده است اما ما سعی کرده ایم تا با انتخابی دقیق از میان محصولات روز ایران یکی زا منحصر به فرد ترین و جدیدترین کارهای ارائه شده را در فروشگاه خود قرار دهیم.ساعت زنانه شانل نمونه یکی از این کار ها بوده و به جرات می توان گفت که کمتر سلیقه ای یافت می شود که از طراحی این محصول رضایت نداشته باشد.

شما با این محصول می توانید در مهمانی های مهم و مجالس رسمی شرکت نمایید و باعث توجه همه به خود شوید.این محصول شیک می تواند به عنوان یک کادوی منحصر به فرد نیز برای همسر و یا نامزد شما آقیان باشد و از این فرصت برای خوشحالی انها می توانید استفاده نمایید.

 

تقديم به خانم ها ي مشكل پسند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی

مكمل زيبايي و جذابيت شما

 

کلمات کلیدی:

ساعت مردانه,خرید ساعت مردانه,خرید اینترنتی ساعت مردانه,خرید ساعت,ساعت اسپرت,خرید ساعت اسپرت,ساعت سامورایی,خرید ساعت سامورایی,ساعت زنانه,خرید ساعت زنانه,خرید اینترنتی ساعت زنانه,خرید ساعت بچه گانه,ساعت بچه گانه,ساعت ال ای دی,ساعت بدون عقربه

=================================================================

 

خرید ساعت اسپرت پوما

 

 

 

 خرید ساعت اسپرت پوما - ساعتی با طرح ال ای دی  و بدون عقربه با مارک پوما-در نگاه اول طرح این ساعت اسپرت آنقدر زیبا و چشم نواز می باشد که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.ساعت اسپرت پوما می تواند هم به عنوان یک ساعت مردانه و هم زنانه مورد استفاده قرار گیرد.پیشنهاد ما  به شما مشکل پسندان انتخاب این مدل پوما می باشد چرا که بی شک با دین این محصول حتما ان راپسند خواهید کرد.

 

البرز خرید برای راحتی مشتریان خود خرید اینترنتی این کالا را در فروشگاه فعال نموده و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریفات کالا وجعه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

جنس درجه یک

 

ساعتی متفاوت بدون عقربه و یا حتی نمایشگر دیجیتال

 

متفاوت از آنچه که تاکنون دیده اید...... 

 

در جمع دوستان خود جلوه خواهید کرد

 

 البرز خرید به سفارشات ثبت شده شما در سریع ترین زمان ممکن ترتیب اثر داده و آنرا بهادرس پسشتی شما ارسال می کند.این ساعت شیک و اسپرت نیز می تواند محصولی باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید می توان با این ساعت شیک یک قدم به جذابیت بیشتر نزدیک تر شد.

 

 همیشه شیک و متفاوت باشید

 

با داشتن این ساعت زیبا بروی دستتان نسبت به بقیه شیک تر و متفاوت تر باشید.این یک محصول منحصر به فرد بوده که  باطرح بی نظیر خود توانسته در سطح جهان فروش بالای را داشته باشد.

 

با این ساعت ال ای دی شیک از این پس می توانید در میان دوستان خود خاص تر و منحصر به فدر تر باشید.ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید همیشه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را قرار دهیم تا همه قدرت خرید داشته باشند.

=================================================================

 

ساعت اسپرت آدیداس

 

 

 

 ساعت اسپرت آدیداس - ساعتی با نمایشگر دیجیتال-یک ساعت اسپرت بدون عقربه با مارک معروف کمپانی ادیداس برای همه خوش تیپ ها و مشکل پسندها.دیگر بعید است با دیدن این محصول زیبای شرکت آدیداس  بخواهید ساعت دیگری را برای خود انتخاب نمایید.همه چیز در این ساعت  اسپرت وجود دارد-هم برند معتبر هم قیمت مناسب و هم زیبایی و طراحی منحصر به فرد.

 

البرز خرید برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این کالا را فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا محصول خود راسفارش داده و سپس بعد از دریافت ان وجه ساعت رابه مامور پست بپردازید.

 

با ساعت آدیداس همیشه شیک و متفاوت تر از سایر دوستانتان باشید.

 

 

 

ما همیشه در البیرز خرید به دنبال تهسه محصولاتی شیک و منحصر به فرد بوده ایم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا جلب رضایت مشتریان را بگیریم.همچنین در مورد قیمت تمام شده محصولات سعی کرده ایم طوری باشد که همه قدرت خرید داشته باشند.

 

شما برای خرید ساعت اسپرت آدیداس می توانید از فروشگاه ما اقدام نموده و در کمترین زمان ممکن انرا از ما دریافت نمایید.ما این ساعت شیک را به ادرس پستی شما در هر کجای ایران عزیز که باشید ارسال خواهیم کرد و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه آنرا خواهیم گرفت.

 

 ساعتی متفاوت بدون عقربه و یا حتی نمایشگر دیجیتال

 

متفاوت از آنچه که تاکنون دیده اید...... 

 

در جمع دوستان خود جلوه خواهید کرد

======================================================

 

ساعت سامورایی اصل

 

 

ساعت سامورایی اصل - اگر به دنبال طرحی متفاوت و در عین حال شیک برای ساعت  هستید ما به شما ساعت سامورایی را پیشنهاد می کنیم-یک ساعت اسپرت که در نگاه اول کاملا شبیه به یک دستبند بسیار شیک می باشد.در طراحی این ساعت نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است و همین امر باعث فروش بسیار بالای این محصول در بازر های جهانی شده است.برای خرید ساعت سامورایی می توانید همین الان در البرز خرید اقدام به ثبت سفارش نمایید و بوسیله خرید اینترنتی بعد از دریافت محصول وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 این ساعت درست است که چند سالی است که در حال فروش بوده اما جالب اینجاست که هنوز طرفداران خاص خود را داشته و هنوز هم که هنوز است یکی از جذاب ترین ساعت های اسپرت به شمار می رود.طرح بسیار شیک و دستبند مانند بهانه ای شده تا بسیاری از افراد به  جای یک دستیبند شیک نیز از ان استفاده نمایند.چیزی که در مورد این ساعت  وجود دارد وجود انواع و اقسام جنس های مختلف  با کیفیت های مختلف در این مورد است.ما به مانند همیشه سعی کرده ایم تا ساعتی شیک با بهترین کیفیت را برای شما در فروشگاه قرار دهیم و همین طور قیمتی منصافنه را برای آن در نظر بگیریم.

 ساعت های سامورایی عرضه شده در بازار در انواع  قیمت های مختلف عرضه شده است  به همین خاطر ما نیز برای راحتی در انتخاب شما این محصول را در چند قیمت تهیه  و در فروشگاه قرار داده ایم.

 مات کلیدی:

خرید ساعت , خرید پستی ساعت , خرید اینترنتی ساعت , ساعت مردانه , خرید ساعت مردانه , ساعت زنانه , خرید ساعت زنانه ,ساعت سامورایی , خرید ساعت سامورایی , ساعت مچی مردانه , ساعت مچی زنانه 

 ====================================================

خرید ساعت مردانه نایک

 

 خرید ساعت مردانه نایک - محصول بسیار زیبای امروز با مارک کمپانی مشهور نایک می باشد-یک ساعت اسپرت که هم به عنوان ساعت مردانه و هم زنانه می توان استفاده کرد.این محصول دارای طراحی بی نظیر و زیبایی بوده و در نگاه اول همه جذب ان خواهند شد.صفحه یک دست و  زیبای آن جلوه ای دیگر به این ساعت داده است.شما عزیزان اگر به دنبال  یک محصول متفاوت و شیک هستید می توانید ساعت نایک رو تو اولویت خود قرار دهید.

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید صفحه نمایش این ساعت مردانه در حالت عادی خاموش بوده و به صورت مشکی یکدست باعث می شود نما و جلوه ای خاص  به دستان شما دهد.این ساعت زیبا  با طراحس منحصر به فرد خود در میان ساعتهای ال ای دی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین ها محسوب می شود.همین الان می توانید این محصول را براحتی از فروشگاه البرز خرید در عرض چند دقیقه سفارش داده و بعد از آنکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.کافیست بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

 البرز خرید برای  راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم آورده است و براحتی می توانید بعد از ثبت سفارش ودریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

يك ساعت اسپرت فوق العاده شيك و جديد

  هم براي خانم ها هم براي آقايون

برای آنان كه می خواهند به روز باشند

راز شیك پوش شدن اینجاست

ساعتی  زیبا برای نسل جوان


در میان تمامی مدل های مشابه قطعا اگر بخواهید یک ساعت شیک و با قیمت مناسب را انتخاب کنید حتما خرید ساعت نایک  انتخاب می کنید.البرز خرید  سعی کرده است تا محصولی با کیفیت بالا و شیک را در اختیار شما خریداران محترم قرار دهد.از این ساعت زیبا می توانید به عنوان کادوی تولد و یا یک هدیه برای دوستان خود نیز استفاده نمایید.

 =====================================================

ساعت مردانه نیکسون

 

 ساعت مردانه نیکسون - طرحی متفاوت از یک ساعت-این محصول را نه میتوان به عنوان ساعت عقربه ای و نه به عنوان ساعت ال ای دی معرفی کرد.نحوه نمایش زمان در این محصول با سایر ساعتهای دیگر متفاوت بوده و از همین نظر باعث خاص شدن این کالا در میان سایر محصولات مشابه ان شده است.البرز خریدامکان خرید اینترنتی این محصول رابرای علاقه ندان به آن فراهم آورده است و شما عزیزان براحتی می توانید ابتدا سفارش دهید و پس از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

همانطور که در  عکس های محصول هم مشخص است این ساعت دارای طراحی منحصر به فرد بوده و شاید تا به حال نمونه انرا مشاهده نکرده باشید.ما نیز بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا این ساعت مردانه شیک و خاصر را برای شما علاقه مندان به ان در فروشگاه قرار دهیم.همین الان در عرض چند دقیقه می توانید انرا سفارش داده و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  

نحوه عملکرد ساعت نیکسون

این محصول درای سه کمان می باشد که کمان اولب رای نایش ساعت بوده و دومی برای نمایش دهگان دقیقه و کمنا سومی برای یکان دقیقه می باشد.


مشخصات فنی این ساعت

 
- بند چرم مشکی
- صفحه شیشه‌ای زیبایی و دوام بیشتر
- نمایشگر ساعت، دقیقه، روز، ماه، صبح و عصر
- سطح کیفیت: درجه 1
- یکسال گارانتی تعویض
- بسته بندي: جعبه شیک و چوبی
- دارای تنظیم سطح نور (روشنایی) در 7 سطح
- با قابلیت تنظیم به صورت روشن شدن اتوماتیک از هر 10 , 20 , 30 , 40 , 50 یا 60 دقیقه

 

یک ساعت جذاب برای شما آقایان می تواند همین محصوال شرکنت نیکسون باشد.قطعا خواهید توانست با این کالا نسبت به قبل متفاوت تر  و شیک تر باشید.انتخاب با شماست

 یکی دیگر از قسمت های جذاب و منحصر به فرد این ساعت مردانه بند های چرمی و بسیار شیک آن هستند که باعث شده است نما و جلوه ای دیگر به دستان شما بدهد.

===============================================================

 

خرید ساعت پسرانه بن

 

 

 

 

 

خرید ساعت پسرانه بن - اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای پسرتان هستید و می خواهید واقعا او را غافل گیر کنید  بهترین چیزی که به نظرمان می رسد به شما پیشنهاد بدهیم ساعت زیبای پروژکتوری که معروف به شخصیت کارتونی بن می باشد.

 

این ساعت زیبا به خاطر داشتن جلوه های تصویری این شخصیت کارتونی در نزد آقا پسر ها بسیار محبوب و دوست داشتنی  است و طرفداران خردسال و نوجوان  زیادی دارد.

 

در سمت راست این ساعت بچه گانه دکمه ای وجود دارد که با فشردن آن مجموعه از تصاویر زیبای شخصیت محبوب بن را خواهید دید.

 

    البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول رابرای شما عزیزان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

اگر از هر پسر بچه ای در مورد این شخصیت کارتونی بپرسید قطعا با هیجان بسیار شروع به توضیح دادن آن خواهد کرد .حال فکر کنید که شما برای فرزند عزیزتان یکی از همین ساعت هی بن رو می خرید و به منزل می برید .قیافه او در هنگام دیدن ساعت بن واقعا جالب ودیدنی خواهد بود.

 

هدیه ای مناسب و ارزان برای فرزندان شما

 

 

 

البرز خرید همیشه تلاش نموده است تا بهترنی های بازار را انتخاب و انرا برای شما به صورت خرید اینترنیت در فروشگاه خودقرار دهد.شما همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا بپردازید.ما در کمترین زمان ممکن به سفارشات شما ترتیب اثر خواهیم داد.

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

خرید ساعت , خرید پستی ساعت , خرید اینترنتی ساعت , ساعت مردانه , خرید ساعت مردانه , ساعت زنانه , خرید ساعت زنانه ,ساعت سامورایی , خرید ساعت سامورایی , ساعت مچی مردانه , ساعت مچی زنانه

===========================================================

 

ساعت اسپرت شیک

 

 

 

 یک ساعت زیبا و طرح اسپرت با صفحه ای بدون عقربه-این  محصول معروف به LED WATCHES بوده و در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد.طرح اسپرت ان باعث شده است تا هم برای آقایان و هم برای خانم اقابل استفاده باشد.

 

این ساعت ال ای دی زیبا در دو طرح مربعی و مستطیلی موجود بوده و شما هر کدام را که دوست دارید می توانید سفارش دهید.البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصل رابرای شما فراهم اورده است.

 

با خرید ساعت فوق می توانید در میان دوستان خود متفاوت تر از قبل باشید.

 

ابتدا سفارش دهید و سپس وبعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

این ساعت اسپرت با طرح صفحه نمایش مربعی و ال ای دی که دارد دارای جذابیت خاص خود بوده و مورد پسند نسل جوان می باشد.طرحی شیک و اسپرت که از ان در محافی مختلف می توانید استفاده نموده و با لباس های اسپرت خود ست نمایید.

 

 درزیر طرح های مختلف با رنگ بندی مختلف را می توانید خرید کنید

 

  اگر به فکر یک هدیه مناسب برای دوست خود هستید و می خواهید  آنرا شگفت زده کنید ما به شما این ساعت اسپرتزیبا را پیشنهاد می کنیم.هم دارای قیمتی مناسب بوده و هم از جذابیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

خرید ساعت , خرید پستی ساعت , خرید اینترنتی ساعت , ساعت مردانه , خرید ساعت مردانه , ساعت زنانه , خرید ساعت زنانه ,ساعت سامورایی , خرید ساعت سامورایی , ساعت مچی مردانه , ساعت مچی زنانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 197