loading...
روی مهتابی
معین بازدید : 6 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

به یاد ایام

خرید اینترنتی آموزش دروازه بانی

 

خرید اینترنتی آموزش دروازه بانی - اگر شما هم علاقه مند  هستید در پست دروازه بانی حرفه ای شوید و تمام فنون آن را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم از همین اول کار با یک اموزش دروازه بانی خوب کار را شروع کنید.ما در البرز خرید برای شما عزیزان یک مجموعه اموزش  دروازه بانی با کیفیت عالی در نظر گرفته ایم که می توانید از آن برای پیشرفت سریع تر خود استفاده نمایید.

دروازه بانی دارای   قواعد و قانون های خاص خود می باشد.اولین قدم شاید  داشتن همان فیزیک مناسب بدنی باشد.اما باید بدانید در طول تاریخ دروازه بانانی بوده اند که از قامت بلندی هم برخوردار نبوده اما بهترین های زمان خود بوده اند.پس اگر می خواهید به عنوان یک دروازه بان خوب مطرح شوید مهم تر از فیزیک بدنی خوب  داشتن علاقه و انگیزه و تمرین و تلاش می باشد.

برای  خرید آموزش دروازه بانی می توانید همین الان اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.امکان خرید پستی برای کلیه محصولات موجود در البرز خرید فراهم است.شما بعد از تحویل کالا وجه را به مامور پست خواهید پرداخت.

شما در این آموزش حرفه ای یاد خواهید گرفت که:

چگونه در درون دروازه جایگری مناسب داشته باشیم

نحوه شیرجه زدن صحیح را خواهید اموخت

چگونه پنالتی گیر خوبی شویم

و.....

 

 

کلمات کلیدی:

آموزش دروازه بانی,خرید آموزش دروازه بانی,یادگیری دروازه بانی,خرید اینترنتی آموزش دروازه بانی,خرید پستی آموزش دروازه بانی

=====================================================

خرید آموزش خیاطی

 

 خرید آموزش خیاطی  - قطعا برای همه بانوان هنرمند ایرانی یادگیری خیاطی حتی تا حدودی بسیار کم لازم و ضروری به نظر می رسد و بر همین اساس بسیاری از خانم ها به دنبال یک منبع خوب و مطمئن برای اموزش این هنر هستند.آموزش خیاطی قطعا دارای نکات ریز و درشت بسیاری می باشد تا جاییکه حتی در بسیاری از اموزشگاه ها دوره های مفصلی  برای آن در نظر گرفته اند.

البرز خرید هم بر همین اساس برای رفع نیاز های کاربران خود یک اموزش بسیار حرفه ای و کامل در سه سطح مقدماتی  متوسط و حرفه ای تدارک دیده است که هر سه مرحله را دریک پکیج آموزشی قرار داده است و شما عزیزان می توانید به صورت خرید اینترنتی ابتدا کالا را دریفات کرده و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شاید خیلی از شما عزیزان فرصت رفتن به کلاس های اموزشی خیاطی  را نداشته باشید و یا حتی شاید به خاطر هزینه های زیاد آن  از خیر یادیگیری این هنر بگذرید.اما  اگر یک مجموعه اموزشی خوب را بتوانبد تهیه نمایید قطعا با هزینه کمتر و وقت کتر می توانید به یک نتیجه  خوب و دلخواه برسید.

 

من در این آموزش چه چیز هایی یاد می گیرم؟

در این مجموعه  اموزشی شما با تکنیک های مختلف دوخت و نحوه برش زدن  انواع پارچه و ... موارد بسیاری  آشنا خواهید شد.

در زیر به اختصار و خلاصه به مواردی که در این اموزش به آن پرداخته می شود اشاره ای کردیم:

اگر به دنبال یکهدیه خوب و مناسب و کاربردی به همسر و یا مادرتان می باشید ما به شما این مجموعه بی نظیر را پیشنهاد می کنیم.همین الان سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید.

 


در قسمت اول و مقدماتی این مجموعه اموزشی شما یاد می گیرید که:


• آشنایی با انواع پارچه و چرخ های خیاطی
• آشنایی با دوخت انواع دکمه و جا دکمه
• آشنایی با دوخت مغزی صاف و اریب
• آشنایی با دوخت های جیبهای درز بغل
• آشنایی با جیبهای دوفیلتوی ساده و با دهنی
• آشنایی با شکاف دم دست و دوبل آستینهای کوتاه
• آشنایی با اندازه‌گیری دامن و شلوار و الگوی دامن
• آشنایی با اندازه گیری دامن و آستر
• آشنایی با دوخت انواع دامن
• آشنایی با الگوی های دامن های پیلدار
• آشنایی با حذف ساسون دامن و الگوی دامن های مدل دار
• آشنایی با الگوی دامن های کلوش و برش دامن های نیم کلوش
• آشنایی با الگوی های دامن های ترک و برش دامن های شش ترک


 

کلمات کلیدی:

 

آموزش خیاطی,خرید آموزش خیاطی,یادگیری خیاطی,هنر خیاطی,سی دی خیاطی,خرید  سی دی آموزش خیاطی,خیاطی

========================================================

خرید آموزش ورزش پارکور

 

 

خرید آموزش ورزش پارکور - هنر حرکت کردن در میان موانع نام ورزشی است که به آن پارکور می گویند.ورزش فوق که نامی فرانسوی دارد دقیقا به معنای هنر حرکت کردن در محیط و تعامل با ان می باشد.این ورزش با استفاده از قدرت فیزیکی فرد و تکنیک های خاص ان می تواند بسیار جالب و پر هیجان باشد.

بنیان گذار این ورزش یک فرانسوی است,او درباره آموزش پارکور نکات مهمی را بیان می کند از جمله اینکه می گوید  از نظر نگاه فیزیکی به این ورزش  یعنی غلبه کردن بر تمامی موانع محیطی درست مانند اینکه شما در یک شرایط خاصی قرار گرفته باشید و بخواهید از ان حالت و مکان به هر ترتیب که شده بیرون آیید


در این مجموعه چه چیزی یاد می گیرم؟

 

شما در این مجموعه با انواع و اقسام تکنیک های حرکتی و نحوه برخورد با سخت ترین موانع و راههای عبور از انها به کل کاملا عملی و تصویری با ذکر تمام جزئیات آشنا خواهید شد و خواهید توانست با کمی تمرین تمامی حرکات سخت را براحتی می توانید اجرا کنید

 

پارکور مجموعه هدفمند از  توانایی های فردی و قدرت بدنی به همراه نکات ظریف و تکنیک های خاصی است که فلسفه خاص خود را به همراه دارد.

البرز خرید این مجموعه اموزشی را به صورت خرید اینترنتی در اختیار شما علاقه مندان به آن قرار می دهد و کافیست تا ابتدا محصول خود را سفارش داده و بعد ازدریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 

کاملترین پکیج آموزشی پارکور در ایران
    * نسخه DVD-R زبان اصلی
    * قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی
 
* بسته بندی نفیس و اختصاصی

  

این مجموعه نفیس شامل دو عدد دی وی دی بوده که به صورت کامل و حرفه ای این ورزش را به شما علاقه مندان اموزش می دهد.

 

کلمات کلیدی:

آموزش پارکور,خرید آموزش پارکور,یادگیری پارکور,ورزش پارکور,خرید سی دی آموزش پارکور,تکنیک های پارکور,پارکور

=====================================================

خرید آموزش مربیگری فوتسال

 

خرید آموزش مربیگری فوتسال - همه علاقه مندان به رشته ورزشی فوتسال می توانند از این مجموعه اموزش مربیگری فوتسال نهایت استفاده را ببرند.در این مجموعه اموزشی شما با عناوین مختلف آموزشی آشنا خواهید شد که بسیار حائز اهمیت می باشد.

در این مجموعه شما آموزش حرفه ای بازیکن سازی را خواهید آموخت و در آن تکنیک های مختلف فوتسال را خواهید آموخت.شما یاد خواهید گرفت که چگونه مسابقات را آنالیز کنید.در این مجموعه آموزشی شما با مدرس بین الملیی فوتسال همراه خواهید بود تا به شما نکاتی بسیار ارزشمند را یاد دهد.

البرز خرید این مجموعه بسیار  ارزشمند را به صورت خرید اینترنتی در سایت خود قرار داده است و شما علاقه مندان به ان می توانید  هر زمان که خواستید می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه پاس های صحیح به هم دهید و چگونه یک شروع مجدد خوب در بازی داشته باشید.با انواع تاکتیک های بازی و سیستم های مختلف مختص فوتسال آشنا خواهید شد.

تاکتیک های مختلف در زمان حمله و همچنین نحوه دفاع کردن و حفظ نتیجه و ده ها موارد دیگر که هر فوتسالیست حرفه ای نیاز دارد تا آنها را بداند.ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات مشابه در این زمینه یکی از کامل ترین و روان ترین اموزش های مربیگری را برای شما علاقه مندان در نظر بگیرم و همین الان نیز می توانید براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی این محصول را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

    

کلمات کلیدی:

آموزش فوتسال,خرید آموزش فوتسال,یادگیری فوتسال,ورزش فوتسال,خرید اینترنتی آموزش فوتسال,فوتسال,مربیگری فوتسال,خرید آموزش مربیگری فوتسال,آموزش مربیگری فوتسال

===========================================================

خرید آموزش ورزش فوتسال

 

 

خرید آموزش ورزش فوتسال  - همانطور که علاقه مندان به ورزش فوتبال در سراسر جهان  هستند و هر روز هم به تعداد آنها افزوده می شود باید بدانید که علاقه مندان به ورزش فوتسال هم دست کمی از آن ندارند و این ورزش هم هر روز در سراسر جهان فراگیر تر می شود.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که آموزش فوتسال هم نباید با ورزش فوتبال تفاوت خاصی داشته باشد اما  نظر کارشناسان و حرفه ای های این ورزش اصلا این طور نبوده و جالب است بدانید نو تمرین دادن بازیکن ها و کار های تاکتیکی و تکنیکی  این دو ورزش تفاوت های زیادی با هم دارند.به همین دلیل برای این  رشته ورزشی هم اموزش های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام به سبک و سیاق خود به دنبال اموزش این رشته می باشند.

 

البرز خرید هم یکی از بهترین و موثر ترین اموزشهای موجود در زیمنه فوتسال را تهیه و در فروشگاه خود قرار داده است تا علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند براحتی به آنچه که می خواهند برسند.

امکان خرید اینترنتی این محصول درالبرز خرید وجود دارد و بدین وسیله شما ابتدا سفارش خود راثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست می پردازید.

شما در این اموزش یاد می گیرید که:


تمرینات  تکنیکی :پاس،دریبلینگ،شوت زنی،ضربات سر و تمرینات بنیادی


تمرینات دفاعی: ساختار اساسی دفاع و ضد حمله

تمرینات کردینیشن :سرعتی،قدرتی،انواع کردینیشن وچیدن زمین،و تمرینات رفلکس

تاکتیک های دفاعی:دفاع من تو من،دفاع منطقه ای،و تاکتیک ها و چیدمان های دفاع

سیستم ها :انواع سیستم ها و چیدمان همراه با انیمشن و فیلم

تاکتیک حمله:انواع روشهای رسیدن به گل

 

تمرینات گلزنی:ضربات آزاد،ضربات کرنل،آموزش زدن پنالتی 1 و 2 و ..

انواع ضربات:ضربه سر،ضربه نوک پا مخصوص فوتسال،توپ بلند،توپ کوتاه،بلند کردن توپ

آموزش دروازبانی: اختصاصی  فوتسال "حرفه ای و فوق حرفه ای" سیستم های با دروازبان

و  صد ها اموزش دیگر

 

کلمات کلیدی:

آموزش فوتسال,خرید آموزش فوتسال,یادگیری فوتسال,ورزش فوتسال,خرید اینترنتی آموزش فوتسال,فوتسال,

=======================================================

خرید آموزش فوتبال حرفه ای

 

 

خرید آموزش فوتبال حرفه ای - یادگیری آموزش فوتبال همیشه  برای همه شما نوجوانان و جوانان بسیار مهم و ضروری بوده تا جایی که برای ان  خیلی ها حاضر به پرداخت هزینه های سنگینی هم شده اند.اما یک راه بسیار ساده تر و کم هزینه هم وجود دارد.شما با یک آموزش ساده و روان و اصولی می توانید از ابتدا و قدم به قدم فوتبال را  به صورت حرفه ای بیاموزید و تمام نکات ریز و درست  آن را درست درک کنید.چرا که درک فوتبال و علوم ان بسیار می تواند در باز ی یک تیم موثر باشد.

البرز خرید نیز یکی از بهترین آموزشهای آکادمیک و مشهور در زمینه یادگیری فوتبال  را که توسط تیم منچستر یونایتد می باشد رابرای فروش  در فروشگاه خود قرار داده است.با خرید این محصول  براحتی و در کمترین زمان ممکن با تمام ریزه کاری های فوتبال آشنا خواهید شد و در مدتی کم و با تمرین خواهید دید که چقدر سبک بازی شما تغییر یافته است.


ایا شما دوست دارید فوتبال را یاد بگیرید؟

اگر واقعا دوست دارید که نسبت به سایر دوستانتان یک سر و گردن بالاتر باشید و فوتبال را حرفه ای یاد بگیرید پس همین الان باید دست به کار شوید وبا آموزش های اصولی کلیه تکنیک های فوتبال را فرا بگیرید.

ایا دوست دارید حرکاتی که بازکنان تیم بزرگ و محبوب منچستر در میدان بازی به نمایش میگذارند را یاد بگیرید و انجام دهید؟
ایا دوست دارید که بدون هزینه ی زیاد آموزش فوتبال را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید؟

ایا دوست دارید نحوه دریبل زدن صحیح را یاد بگیرید؟
البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را برای شما عزیان فراهم آورده است و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و شپش بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

در این  آموزش شما یاد می گیرید که:

انواع دریبل زدن به صورت کاملا اصولی و حرفه ای

نحوه  انجام پاس های عمقی

انواع شوت از راه دور

تکنیک های منحصر به فرد فوتبال

تاکتیک های گروهی

و.....

 

کلمات کلیدی:

آموزش فوتبال,خرید آموزش فوتبال,ورزش فوتبال,یادگیری فوتبال,تکنیک های فوتبال,فوتبال,خرید اینترنتی آموزش فوتبال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 206