loading...
روی مهتابی
معین بازدید : 6 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

بطری آب

 

اگر به دنبال وسیله ای هستید تا با ان اب همیشه خنک همراه خود داشته باشد و هر جا که خواستید بروید انرا نیز بتوانید با خود حمل کنرید ما به شما خریدبطری آب جادویی را پیشنهاد می کنیم.این بطری آب به عنوان پدیده سال ۲۰۱۲ شناخته شده است و تا ۲۴ ساعت هم می تواند آب درون خود را خنک نگه دارد.بطری فوق بسیار مستحکم و مقاوم بوده و براحتی قابل حمل است.
هر بار که خواستید می توانید براحتی انرا بشویید و از ان در محل کار و یا مدرسه و ادراه و سایر جاهای دیگر استفاده کنید.بروی این بطری یک قلاب متصل بوده که از ان می توانید برای اویزان کردن به کیف و ساک ورزشی و… استفاده نمایید.از این محصول می توانید در مدارس و یا محل کار و محیط هایی همچون دانشگاه و رد حال مسافرت و کوهنوردی استفاده کرده و هر زمان که خواستید آب خنک و گوارا بنوشید.


با خیال راحت تا ۲۴ ساعت می توانید هر جا که می روید آب خنک داشته باشید بدون اینکه بروی طعم ومزه ان کوچکترین تغییری ایجاد کند.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش کالای خود را داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
ظرفیت نگه داری اب در درون این بطری تا ۴۸۰ میلی گرم می باشد.این بطری دارای استاندارد های جهانی و اروپایی می باشد و شما با خیال راحت می توانید به ان اعتماد کرده و آب خنک را در درون تا ساعت های طولانی نگه داری نمایید.مهمترین خصوصیت این بطری آب این است که اصلا در مزه آب تغییری ایجاد نمی کند و مدت ها می تواند آب را به صورت خنک برای شما نگه دارد.حمل و نقل آن به دلیل نوع طراحی بدنه اش بشسیار راحت می باشد.در مقابل ضربه بسیار مقاوم و مستحکم است.

 

نحوه استفاده صحیح از این بطری آب به صورت زیر می باشد:
شما باید نوشیدنی سرد خود را داخل بطری بریزید و سپس تا ۲۴ ساعت می توانید از آن استفاده نمایید و همچنین اگر می خواهید بیشتر از ۲۴ ساعت نوشیدنی شما سرد بماند می توانید ابتدا نوشیدنی خود را داخل بطری بریزید سپس آن را در برای ساعتی در فریزر قرار دهید تا نوشیدنی شما منجمد شود و پس از آن بطری قادر هست حتی بیشتر از ۲۴ ساعت هم آن نوشیدنی را برای شما بدون آنکه تغییری در طعم آن ایجاد نماید سرد نگاه دارد.
همین الان اگر میخواهید این بطری سریع تر به دستتان برسد و یا میخواهید از ان به عنوان یک هدیه استفاده نمایید کافیست تا سفارش خود را در فروشگاه ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.شما با خرید بطری آب فوق براحتی می توانید در روزهای گرم بدون گرانی از اینکه آب همراه شما گرم و بدمزه شود می توانید تا ساعت ها اب را با همان دمای اولیه اش که درون بطری ریخته اید مصرف نمایید.ما این محصول را با کیفیت بسیار بالا و به صورت اصلی در فروشگاه سامان خریدبرای شما عزیزان در نظر گرفته ایم .در هر کجای کشور که باشید می توانید در عرض چند دقیقه از طریق سایت سفارش خود را ثبت کرده و بعد از تحویل از مامور پست وجه انرا به مامور بپردازید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی بیان نمایید.

 

 

 

 

 

 

بطری آب با طراحی جدید  و منحصر به فرد خود قابلیت نگه داری آب را تا ده ساعت به صورت خنک دارا می باشد و بدون اینکه کوچکترین تغییری در مزه و بوی آن ایجاد کند شما می توانید آبلی گواراا و خوش طعم را بنوشید.این محصول براحتی قابل شستشو بوده و در مقابل ضربه نیز مقاوم می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به دوستان ورزشکار خود هدیه ای بدهید حتما از این بطری آب استفاده کنید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:20  توسط بیتا  |  نظر بدهید

ساعت فروشی

لیوان جادویی

 

 

یکی از زیبا ترین و مهیج ترین لوازم سرگرمی و تفریحی که جدیدا به بازار امده است لیوان جادویی می باشد.به ندت بتوانید نمونه این لیوان های جادویی را در هر جایی بیابید. بروی این لیوان تصاویر بسیار زیبایی قرار دارد که با دمای مایه درون لیوان تغییر حالت داده و به شکل های دیگری در می آیند.در واقع لیوان جادویی مورد نظر حساس به دما بوده و همین امر موجب می شود تا تصاویر  حک شده بر بدنه لیوان دچار تغییرلات شوند.همین الان می توانید شما اولین نفری باشید که در میان دوستان خود این لیوان جالب را خرید می کنید.کافیست تا بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و محصول خود را از فروشگاه پستی خرید سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همچنین می توانید برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام کنید.

 

 

سعی کرده ایم تا از بهترین جنس های موجود در بازار در سایت خود استفاده نماییم تا توانسته باشیم جلب رضایت مشتریان را به همراه داشته باشیم.شما از این لیوان جادویی زیبا می توانید به عنوان کادوی تولد و یا یک هدیه  به مناسبت های مختلف به همسر و یا فرزندان خود داده و موجب شگفتی و خوشحالی انها شوید.این محصول می تواند به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین هدایای باشد که شما به دوستان و یا عزیزان خود خواهید داد. چنینی لیوانی را نمی توان هر کجا یافت و به همین خاطر بسیار منحصر به فرد و خاص است.فقط دقت کنید برای اینکه بتوانید تغییرات تصاویر را بروی لیوان جادویی مشاهده کنید حتما باید در آن نوشیدنی داغ و گرم بریزید.

 

 

 

د رهر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید. ما لیوان جادویی شما را بسته بندی کرده و در عرض چند روز آنرا به ادرس پستی شما راسال خواهیم کرد. دقت کنید که در حین ارسال اگر مشکلی برای محصول رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد و این خدمات تنها در فروشگاه سامان خرید برای رفاه مشتریان عزیز ارائه می شود.

آیا می خواهید در جمع دوستان خود باعث تعجب و شگفتی همه شوید. ؟ پیشنهاد می کنیم تا  همه را به خوردن یک نوشیدنی داغ دعوت کنید و در لیوان جادویی خود  هم از ان نوشیدنی بریزید قطعا همه متوجه تغییر اشکال  بروی لیوان خواهند شد و متعجب و شگفت زده به ان خیره می شوند.محصول فوق به صورت اصلی و اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. مشابه همین محصول در دیگر فروشگاه های متفرقه و غیر معتیر با قیمت پایین تر و کیفیت تقلبی در حال فروش می باشد. هیچ گاه از یک لیوان جادویی تقلبی نمی توان انتظار کیفیت یک محصول اصل را داشت پس در خرید خود نهایت دقت را به حساب آورید.اگر دوست دارید تا  برای کودکان و فرزندان خود هدیه ای به یادگار تهیه نمایید و کاری کنید که کودکان شما هنگام غذا خوردن بهانه گیر نباشند به نظر استفاده از این لیوان جادویی ترفند مناسبی برای این کار می باشد.

همزمان که هواس کودک را به تغییر اشکال لیوان  مشغول می کنید می توانید آرام آرام غذا به بدهید.و یا برای فرزندان خود که  کم غذا و بد عادت هستند  به بهانه این لیوان انها را به پای سفره بکشید.مخصوصا برای وعده صبحانه که بسیاری از کودکان اشتیاقی به خوردن آن ندارند استفاده از لیوان جادویی قطعا می تواند موثر و مفید باشد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:19  توسط بیتا  |  نظر بدهید

صدای بی صدا

لوبیای سحرآمیز

 

 

ایا دوست ارید تا با جدیدترین روش ممکن ابراز علاقه خود را به نامزد و یا همسرتان نشان دهید؟ ما امروز در فروشگاه سامان خرید محصولی را برای شما در نظر گرفته ایم با نام لوبیای سحر آمیز.این لوبیای جادویی  با استفاده مهندسی فن اوری ژنتیک فر اوری شده است و محصول تخیل ذهن ادمی می باشد.نحوه عملکرد آن بدین صورت است که در درون  DNA این محصول کلمات و جملاتی برنامه ریزی شده است و شما زمانیکه این لوبیا را می کاریدبعد از مدت ۷ روز که  سر از خاک در /اورد و شروع به رشد کرد خواهید دید که جملاتی زیبا و عاشقانه بروی خود حک شده دارد که به صورت فارسی هم می باشدو این می تواند بهترین هدیه برای اعیاد مختلف و مراسم های گوناگون باشد.با توجه به توضیح ارائه شده می توان از لوبیای سحرآمیز به عنوان یکی از جدیدترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی نام برد که می توان به عنوان هدیه از آن استفاده کرد.

قطعا در نگاه اول همه از دین این پیام فارسی بروی لوبیا حیرت زده خواهند شد و تعجب همه را به دنبال خواهد داشت.شما با خرید لوبیای سحر امیز می توانید طرف مقابلتان را سورپرایز نمایید و ساعاتی خوش را در کنار یکدیگر سپری کنید.ما نیز در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید  بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا بپردازید.به عنوان خرید یک هدیه متفاوت این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد .هم قیمتی مناسب و مقرون به صرفه داشته و هم اینکه  در نوع خود جدید  و ابتکاری نو محسوب می شود.وجود پیام های فارسی و جملاتی زیبا  و عاشقانه بروی این لوبیای سحرآمیز می تواند هر کسی را با دیدن ان خوشحال و شگفت زده نماید.فکرش را کنید می خواهید در لحظه ای رمانتیک و به یادماندنی به نامزد خود یکی از این لوبیا ها را که بروی /ان نوشته فقط تو  و یا دوست دارم را هدیه دهید. نظرتان چیست ؟ :-)

 

لوبیای سحرآمیز حاصل تلاش محقان در مهندسی فن آوری ژنتیک بوده و امروز شما می توانید از این محصول به عوان یک هدیه بسیار منحصر به فرد و خاص برای عزیازن خود استفاده نمایید.در هر کجای کشور که هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز انرا درب منزلتان دریافت کرده و بعدا .جه کالا را بپردازید.همچنین می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما اعلام نمایید.دقت کنید که ما محصول فوق را به صورت  کاملا تضمین شده و با کیفیت بالا خدمتتان ارسال خواهیم کرد و از این جهت می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید.همچنین اگر در حین ارسال و بسته بندی مشکلی برای کالای شما رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم نمود.تا رسیدن به لوبیای سحرآمیز تنها چند روز فاصله دارید. همین الان سفار ش خود را ثبت کنید .

 

شاید تا دیروز اگر ارجع به چنین لوبیایی با کسی حرف می زدیم  می گفت که حتما داستان جک و لوبیای سحرآمیز را زیاد خواندی و دچار توهم شده ای. فکرش را کنید مثلا ۱۰ سال پیش کسی الا فکر می کرد که می شود چنین تغییرات ژنتیکی در گیاه ایجاد کرد؟ اما الان با استفاده از این تکنولوژی می توان لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای شما خلق نمود.شما خاطره ای زیبا را برای عزیزی که می اهید این هدیه را به او دهید بر جای خواهید گذاشت در این مورد اصلا شک نکنید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:18  توسط بیتا  |  نظر بدهید

فکر های جاودانه

 لیزر پوینتر

 

 
اگر دوست دارید تا با یکی از پر قدرت ترین و شگفت انگیز ترین لیزر های جهان روبرو شوید و خودتان شخصا یکی از انها را امتحان کنید به شما توصیه می کنیم تا با خرید لیزر پوینتر سبز رنگ همین الان  این  کار را انجام دهید.این محصول با برد بیش از ۷ کیلومتر و نور سبز رنگ بسیار زیبایی که دارد می تواند شما را شگفت زده کرده و لحظات بسیار شاد و مفرحی را برایتان رقم بزند.جدا از بحث شادی و تفریح این محصول برای کاربردهای بسیار مفید دیگری نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.مثلا شما عزیزانی که علاقه مند به کوهنوردی هستید می توانید از این وسیله برای افراد گروه خود استفاده نمایید و بوسیله ان تایین مسیر نموده و راه را مشخص کنید.همچنین در کلاس های درس که دارای تابلوهای بزرگ هستند معلم و یا استاد می تواند توسط این  لیزر سبز رنگ قسمت هایی که می خواهد را از فاصله دور به شاگردان خود در تابلو نشان دهد.
 
 
 
این محصول دارای یک کیف مخصوص بوده که برای نگه داری و محافظت از ان استفاده می شود.همچنین برای کسانی که می خواهند صور فلکی را به شاگردان خود آموزش دهند این لیزر پوینتر بهترین وسیله برای این کار می باشد چرا که با برد طولانی و قدرتمندی که دارد می تواند قسمت هایی که شما در آسمان مد نظرتان هست را مشخص و به شاگردان نشان دهد.همین الان می توانید این محصول با ارزش را از فروشگاه سامان خرید تهیه نمایید و به صورت خرید اینترنتی آنرا خرید نمایید. ما توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امکان تحویل این کالا را در سراسر ایران فراهم کرده ایم و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید در کمتر از چند روز انرا تهیه نمایید.
 
 
 
 
با خرید لیزر پوینتر می توانید در کارهایی همچون کوهنوردی و طبیعت گردی و همچنین در کلاس های درسی و حتی د:.8' زمانی که می خواهید صور فلکلی و اجرام آسمانی را به شاگردان خود نشان دهید از ان استفاده نمایید. برد بالا و قدرتی که این لیزر دارد می تواند در کارهای مختلفی به کار شما بیاید. البته نا گفته نماند که برخی با سو استفاده از این محصول از آن در ورزشگاه ها برای حواس پرتی بازیکنان حریف استفاده کرده و با لیزر انداختن در چشمان بازیکنان حریف عملی غیر اخلاقی و ناجوانمردانه را مرتکب خواهند شد.دقت کنید که نمونه های تقلبی این کالا به وفور در بازار یافت می شود که با همین قیمت و اما کیفیتی به مراتب پایین تر در حال عرضه است.شما با خریدی که از سامان خرید انجام می دهید محصول خود را همراه با گارانتی از ما تحویل خواهید گرفت و در صورتیکه بعد از دریافت ان کالای شما دچار مشکل بود ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.
 
 
 
 
مهمترین کاربردهای لیزر پوینتر را می توان در موارید همچون استفاده در جلسات کاری که دارای سالن های بزرگ هستند و نیاز دارید تا بروی تخته چیزی را نشان حاضرین دهید.می توانید از نور این محصول به عنوان نشان گر استفاده نمایید.همچنین یکی از گاربردهای مهم دیگر آن در زمان کوهنوردی و مسیریابی است که از ان برای نشان دادن ادامه مسیر به گروه می توانید استفاده کنید.برای ثبت سفارش این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی بیان نمایید.
 
 
 
 
 
اگر علاقه مند به نجوم هستید و دوست دارید تا با دوستانتان در مورد ستاره شناسی تحقیق کنید می توانید با داشتن یک لیزر پوینتر از نور ان به عنوان  یک راهنما استفاده کرده و قسمت های مختلف آسمان را به یکدیگر نشان دهید و ستارگانش را بررسی کنید.در زیر به مشخصات فنی این دستگاه اشاره ای کرده ایم:
 
- توان ۱۰۰mW (میلی وات)
- بُرد ۵km
- باطری: ۲ عدد AAA (نیم قلمی)
+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:18  توسط بیتا  |  نظر بدهید

در واقع با تغییراتی

خرید بند کفش نئون

 

اگر دوست دارید تا به کفش های خود جلوه ای شیک و زیبا ببخشید و در هنگام راه رفتن همه به پاهای شما بنگرند پیشنهاد می کنیم تا با  خرید بند کفش نئون و با استفاده از ان باعث شگفتی همه شوید.این محصول همانطور که از نام آن مشخص است  از جنس نئون بوده و دارای حالت های نورانی در شب می باشد.شما می توانید از این محصول در جشن ها و مهمانی ها استفاده کرده و توجه همه را به خود جلب نمایید.این محصول  در حدود دو سال پیش وارد بازار ایران شد و توانست نظر خیلی ها را به خود جلب نماید.شما با استفاده از این بندهای جادویی می توانید نمایی زیبا و منحصر به فرد به کفش های خود دهید و در هنگام راه رفتن ان هم در هوای تاریک بی شک همه نگاه ها با کفش های شما خواهد بود.

شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید بند کفش نئون نمایید و از ان برای انواع کفش های کتانی و اسپورت خود استفاده کنید. هر زمان که خواستید می توانید :.7(نها را بشویید بی آنکه نگران خراب شدنش باشید. کافیست تا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و ازطریق سایت درخواست خود را ثبت کنید تا در کمتر از چند روز آنرا به آدرستان ارسال کنیم.در ضمن اگر خواستید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به همکاران ما بدهید.

 

همچنین اگر عادت دارید تا در شب ها قدم بزنید  توصیه می کنیم برای اینکه توسط خودروهای عبوری دیده شوید و خطر تصادف کمتر شود حتما از این بند کفش نئون استفاده نمایید.این محصول دارای قابلیت نوردهی به سه روش مختلف بوده و می تواند در حالت تمام روشن و چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته باشد.شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید انرا بشویید .جنس به کار رفته در این بند کفش ضد آب بوده و از پلاستیک بسیار شفاف تشکیل شده است.مثلا با استفاده از بند کفش قرمز رنگ  زمانیکه در تاریکی در حال قدم زدن هستید گویی که در کف پای شما شعله های آتش وجود دارد و دارید قدم های آتشین بر می دارید. تا نبینید باور نخواهید کرد .انقدر زیبا و شگفت انگیز می شود زمانیکه کفش های شما از این بندهای مخصوص داشته باشد که  قابل وصف نیست.

 

 


از این پس هنگام قدم زدن با وجود خرید بند کفش نئون نورانی همه توجه ها به طرف شما خواهد بود و می توانید بسیار منحصر به فرد و جذاب تر از گذشته به نظر بیایید.این محصول را می توانید به عنوان یک هدیه به هسر و یا دوستان خود داده و موجب خوشحالی انها شوید.دقت نمایید به دلیل وجود استقبال فراوان از این بند کفش مشاهده شده است که برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش کالاهی تقلبی نموده و متاسفانه اجناس با کیفیت کم را به شمتری می دهند.پس حتما هنگام خرید دقت نمایید تا یکی از بهترین کالاهای موجود را خرید نمایید.شما از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه واقعا استثنایی و منحصر به فرد استفاده نمایید و انرا به نامزد و دوستان خود هدیه دهید. ما امکان خرید بند کفش نئون را در رنگ ها و اندازه های مختلف برای شما فراهم کرده ایم و این شمایید که انتخاب می کنید چه محصولی با چه رنگی می خواهید.

 

دقت نمایید نمونه تقلبی همین محصول نیز در بازار و در اکثر فروشگاه های غیر معتبر در حال فروش است و این اجناس اصلا کیفیت لازم را نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز از بین خواهند رفت. پس دقت کنید در هنگام خرید حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این کالا نمایید.

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 10:17  توسط بیتا  |  نظر بدهید

در طراحی برج خنک کننده

دنیای زیر آب با بهترین عینک شنا

 

 

امروز در مجموعه سامان خرید برای علاقه مندان به ورزش شنا یکی از بهترنی و در عین حال ارزان ترین عینک های شنا را تهیه و در سایت قرار داده ایم این محصول به عنوان بهترین عینک شنا هم از لحاظ قیمت گذاری و هم از نظر کیفیت شناخته شده است. شما اگر دوست دارید تا زمانیکه به استخر می روید چشمانتان را به خوبی محافظت کنید و ار ورد آب الوده و پر از میکروب استخر به درون ان جلوگیری نمایید کافیست تا یکی از این عینک های شنا را تهیه کرده و چشمان خود را بیمه کنید.ما پیشنهاد می کنیم این محصول را تهی کنید چرا که در سال گذشته با توجه به قیمت مناسبش و کیفیت ارائه شده آن به عنون بهترین عینک شنا در میان سایر محصولات شناخته شده است.

 

 

البته قبول داریم که عینک های حرفه ای که در سایت گذاشته ایم خوب طبعا چیز دیگر هستند اما دقت نمایید ما عرض کردمی این مدل براحتی می تواند پاسخگوی نیاز های اولیه شما باشد و ان شا اله اگر بعدا خواستید به صورت حرفه ای تر ورزش شنا را دنبال کنید می توانید با تهیه یکی از مدل های حرفه ای موجود  در سایت  این کار را انجام دهید.الان مهم این است که شما عینکی داشته باشدی تا بتواند  محافظی قابل اطمینان برای چشمان شما باشد و ما کیفیت این محصول را تضمین می کنیم.

با خیال راحت می توانید به زیر آب رفته و با چشمانی باز محیط زیر آب را تماشا کنید بدون اینکه قطره ای اب درون ان شود.برای همین است که ما ادعا می کنیم این محصول به عنوان بهترین عینک شنا در سال گذشته معرفی شده است. برای تهیه آن می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا می توانید به صورت تلفنی  و با تماس  با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸  اقدام به این کار نمایید.

 در ضمن بدانید محصولی که از فروشگاه سامان خرید  تهیه می کند دارای گارانتی تعویض است و اگر در حین ارسال برای ان اتفاقی بیافتد بدون دریافت هزینه انرا برایتان توعیض خواهیم کرد. پس با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید این کالا نمایید و مطمئن باشید که بهترین عینک شنا را با قیمتی واقعا مناسب تهیه کرده اید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار شیک و با کیفیت برای دوستان و عزیزان خود که علاقه به ورزش شنا دارند استفاده نمایید.

 

 

 

 

وجود شیشه هایی با کیفیت که به هیچ وجه محیط بیرون را غیر طبیعی نشان نداده و اصلا تصاویر را مات نخواهد کرد و همچنین لاستیک های اطراف ان که مانع عبور حتی یک قطره آب به درون عینک می شود همه و همه از خصصویات بارز این محصول به شمار می رود.ما برای خریداران این محصول علاوه بر خود عینک یک گوش بند و یک دماغ گیر هم ارسال خواهیم کرد تا به صورت کاملا مجهز بتوانند به استخر رفته و از شنا کردن لذت ببرند.این دو وسیله هم به همان اندازه که می تواند عینک شنا مهم باشد مهم و ضروری هستند و در هنگام شنا کردن می تواند برای شما خیلی مفید واقع شده و از ورد آب به دهان از راه بینی جلوگیری خواهد کرد و همچنین بوسیه گوش گیر مانع ورود آب به درون پرده گوش شما خواهد شد و در واقع این سه وسیله ضامن سلامتی شما در هنگام شنا کردن می باشد.پس همین الان و تنها با چند کلیک بهترین عینک شنا سال را برای خود خرید نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود از مامور پست تحویل گرفته و وجه کالا را به مامور بپردازید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 212